Wat doen wij? > 3. Dossierbeheer


Alle gegevens omtrent uw verzekeringen staan bij ons geregistreerd in een persoonlijk dossier. Dit dossier bevat een overzicht van al uw verzekeringen die via ons lopen bij de verschillende verzekeringsmaatschappijen, met bijbehorende dekkingen en premies. Daarnaast hebben wij al uw relevante persoonlijke gegevens in ons systeem staan. Uiteraard gaan wij zorgvuldig met uw gegevens om, conform de Privacywetgeving.
Van alle originele stukken die u van ons en/of de verzekeraar thuis ontvangt houden wij een kopie in ons bezit. Zo hoeft u zich nooit zorgen te maken als u in geval van schade of wijzigingen in een stressvolle periode de meest recente polissen niet kunt vinden. Wij hebben ze altijd voor u bij hand. Op basis van uw dossier kunnen wij u zo goed mogelijk adviseren in geval van een schade of wijziging.

Up-to-date
Het goed bijhouden van uw persoonlijke dossier is alleen mogelijk als u ons tijdig alle wijzigingen in uw persoonlijke situatie doorgeeft. Veelal is het lastig te overzien of de wijzigingen gevolgen hebben voor uw verzekeringen. Daarom geven wíj de veranderingen door aan de desbetreffende verzekeraars. Natuurlijk kunt u ook dan weer rekenen op ons onafhankelijke advies.

Joke Schagen-van Tulder, mede-eigenaar van A.S.M. van Tulder & Co: ‘Administreren is vaak genoeg niet de meest favoriete bezigheid van mensen . “Gooi al je verzekeringspaperassen maar in een doos”, zeg ik dan. Wij zoeken het wel uit en komen daarna met een advies. Ja, ik ben een van die idioten die graag administreert.’

Lees meer over Schadebehandeling...